11 lutego 2014

Płyta z piosenkami En Viovo - Już w Polsce ♥



Płyta EN VIVO była bardzo oczekiwana w Polsce, tak naprawdę przybyła ona do nas niespodziewanie. Jest ona dostępna w sklepach już od 4 lutego.
Tak jak dwie poprzednie płyty na pewno spodoba się fanom, oprócz piosenek "podstawowych" są bonusy, czyli piosenki zupełnie przez nas nieznane ;)
Sklep: Empik
Koszt: 37,49 zł 
Piosenki:
1. Hoy somos más
2. Euforia
3. Ahí estaré
4. Habla si puedes
5. Podemos
6. Como quieres
7. Are you ready for the ride
8. Voy por ti
9. On beat
10. Te esperaré
11. En mi mundo

Bonusy - zupełnie nowe piosenki! 
1. Soy mi mejor momento
2. Ven con nosotros
3. A los cuatro vientos
4. Te fazer feliz
5. Esto no puede terminar




3 komentarze:

  1. fajna stronka o Violetcie Karolina Roguszcak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem najwienkszą fanką Violetty i ówielbiam piosenki violetty i wy też wasi fani violi i wiem że wy też ówielbiacie violette ja kocham violette na całym sercem a wy też kochacie violette całym sercem co nie fani

    OdpowiedzUsuń
  3. To Jagoda Szponar

    OdpowiedzUsuń